marius90 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hei, har spilt oblivion en lang tid nå, oog har hatt de fleste grafikk instillingene på høy, mens fps lå på rundt 20-25, det gikk greit for meg, men nå har jeg ikke spilt det på en stund, så tenkte jeg skulle prøve litt igjen nå, og bare for morroskyld så smalt jeg alle instillinger jeg kunne finne på høy. Men det ser jo helt elendig ut, ser ut som det er malet jo, så prøvde å sette tilbake, men det ser fortsatt elendig ut, det så ikke sånn ut før, da så det jo fint ut, har tatt noen bilder, men du ser det mest når du spiller, alt ser helt elendig ut, ansiktene på folkene har blitt mer firkantet enn før osv. noen som kan tenkte seg hva som kan ha skjedd? edit: får ikke bildene til å virke. Endret 29. oktober 2006 av marius90
Rescue me Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) har du husket å legge oppløsningen på det høyeste? Endret 29. oktober 2006 av oblivion_-__
marius90 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 (endret) kjører på 1024x768 på oppløsningen, over det så synker fps under 20 og da går det jo knapt å spille det. det høyeste jeg kan ha er 1280x1024(men ser andre kan sette mye høyere, hvorfor kan ikke jeg sette høyere?) har prøvd både med og uten mods, blir samme greia, men nå så kjører jeg alle de der "natural weather", "natural water" osv av Max Tael. de så jo bra ut før, men nå så ser det ut som jeg kjører på drit lav oppløsning, alla bladene på trærne skilles ike fra hveradre, de bare flyter inn i hverandre osv. trærne ser liksom litt morrowind aktige ut. Endret 29. oktober 2006 av marius90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå