SuprG Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Jeg er plaget med at jeg mister kontakten med serverene hele tiden og det er bestandig på slutte av kampen og jeg har ikke spesielt med lagg før det skjer heller har prøvd å koble ut brannmuren men det hjalp ikke mye.. det hender en gang i blant at jeg klarer å spille en hel en.
Steina Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Om du har Dual-Core CPU så prøv å deaktiver den éne CPU-kjernen til BF2.exe i Taskmanager.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hvis det kommer rett før ny runde er det sånn med meg og. Ikke noe farlig det. Går hvertfall ikke ut over spillinga
SuprG Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 hmm, men det bruker å komme litt før også og det skjer ikke når jeg spille singelplayer bare når det er over nett.
TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Snakker vi Battlefield 2142 her? EA masterserveren har vært litt ruskete i hele dag.
TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hvor lenge får du spilt av gangen før du blir disconnected?
SuprG Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 ganske lenge faktisk, når det skjer så er jeg over midten i gamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå