RastaXP Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, folkens. Har skaffet meg både Trackmania Nations, og Trackmania Sunrise Extreme, men problemet er at jeg ikke kommer inn i verken Launch-menyen eller selve spillet (snarveien i Trackmania directoryet). Den tester først skjermkortet, så tester den internett tilkoblingen og rett etterpå når spillet skal starte/komme inn på Launch-menyen restarter maskinen. Jeg har da: Asus P5NSLI med Nforce 570SLI chipset Intel Core 2 Duo E6400 1 Gb ram Pc 5300 Ati Radeon X1900GT Og en 200gb SATA-2 disk om det skulle ha noe og si Kjører med WinXp Professional. Jeg mistenker det kan være Dual Core som er problemet. Men jeg kan ikke endre på det før jeg kommer inn på selve spillet. Dvs. Ctrl+alt+del, og deretter angi affinitet metoden. Alle drivere er nye og alle andre spill kjører fint. Takk for svar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, TmSunrise eXtreme er bare en tilleggs pakke til Trackmania Sunrise. Og angående de prob. du har kan du kansje finne svar på problemet på www.trackmania.no eller www.tm-forum.com forumene
RastaXP Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Hei, TmSunrise eXtreme er bare en tilleggs pakke til Trackmania Sunrise.Og angående de prob. du har kan du kansje finne svar på problemet på www.trackmania.no eller www.tm-forum.com forumene 7171286[/snapback] Jau, er fullt klar over at det bare er en tillegspakke. Skal sjekke sidene nå..
RastaXP Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Jeg fant svaret på denne siden: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=4403 Takk skal du ha. I'm not exactly sure what setting fixed it, but here's what I did: Start up ATI Catalyst Control Center - Advanced View Under Display Options, set 3d Refresh rate override to "Same as Desktop" Under 3D and API Specific, check the box "Force 24-bit Z-buffer" Under 3D and All Settings Uncheck all "Let the application decide" boxes Check "Disable CATALYST AI" Save all those settings, and TM should detect your card and run. Av alle disse forskjellige måtene, fant jeg ut at det eneste jeg trengte å gjøre var å skru av Catalyst AI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå