dekar Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Heisann. Har googla en stund nå men klarer ikke finne ut hvordan jeg enabler showfps i Gothic 3. Noen som vet det?
Rahaan Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Vetke, men du kan jo laste ned fraps, veldig enkelt og lite program som viser fps, kan ta screenshots osv.
iNeo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fraps suger 1-5 FPS den også da. Bare med å ha programett kjørene. Hværtfall hos meg er det sånn.
Steina Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg opplevde at Gothic 3 frøys opp noen ganger når jeg hadde Fraps kjørende.
dekar Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 JoWood har sikkert disablet den funksjonen så det skal bli vanskeligere å finne ut hvor shitty FPS man faktisk får hehe ..
Scullyy Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) jeg hadde flaks of fant ut ossen! Men jeg husker ikke LOL! =) Det er CRTL+a+s eller shift+a+s eller noe sånt, jeg bare trykker på alle de knappene samtidig og så kommer det opp en liste med alt mulig dritt. Helt øverst er fps'n! EDIT: YEY. Har funnet det ut: Ctrl+s Endret 29. oktober 2006 av Scullyy
glowpipe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 jeg hadde flaks of fant ut ossen! Men jeg husker ikke LOL! =) Det er CRTL+a+s eller shift+a+s eller noe sånt, jeg bare trykker på alle de knappene samtidig og så kommer det opp en liste med alt mulig dritt. Helt øverst er fps'n! EDIT: YEY. Har funnet det ut: Ctrl+s 7174223[/snapback] men for at dette skal funke tror jeg du må ordne noe i ge3.ini fila der det står [Game] TestMode=false må byttes til [Game] TestMode=true
iNeo Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Med testmode=true kan man cheate. Og hvis man cheater blir opplevelsen mindre:\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå