Meisem Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei alle sammen! jeg skal om en uke kjøpe meg XBOX 360 CORE, den har jo kun 512MB lagringsplass.(inntrigrert minne) Men er det noen som vet hvor mye i gjennomsnitt MB som blir brukt av savegames, og er det da mulig å ha noen demoer på XBOXEN? (hvor mange MB tar en demo?)
xindrum Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei alle sammen! jeg skal om en uke kjøpe meg XBOX 360 CORE, den har jo kun 512MB lagringsplass.(inntrigrert minne) Men er det noen som vet hvor mye i gjennomsnitt MB som blir brukt av savegames, og er det da mulig å ha noen demoer på XBOXEN? (hvor mange MB tar en demo?) 7169589[/snapback] den har 0mb lagringsplass, men 512mb minne. du ma ha en harddisk for å laste ned demoer.....<<
defensor Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei alle sammen! jeg skal om en uke kjøpe meg XBOX 360 CORE, den har jo kun 512MB lagringsplass.(inntrigrert minne) Men er det noen som vet hvor mye i gjennomsnitt MB som blir brukt av savegames, og er det da mulig å ha noen demoer på XBOXEN? (hvor mange MB tar en demo?) 7169589[/snapback] Du kan like så godt belage deg på kjøpe en harddisk uansett. Å spille "gammle" xbox spill feks krever harddisk. Oblivion krever også harddisk det er vel kanskje andre spill som krever harddisk også...
Gorthaur Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei alle sammen! jeg skal om en uke kjøpe meg XBOX 360 CORE, den har jo kun 512MB lagringsplass.(inntrigrert minne) Men er det noen som vet hvor mye i gjennomsnitt MB som blir brukt av savegames, og er det da mulig å ha noen demoer på XBOXEN? (hvor mange MB tar en demo?) 7169589[/snapback] Du kan like så godt belage deg på kjøpe en harddisk uansett. Å spille "gammle" xbox spill feks krever harddisk. Oblivion krever også harddisk det er vel kanskje andre spill som krever harddisk også... 7169863[/snapback] Patchene bli vel lagret internt på 360'n etter hva jeg vet.. Man trenger altså ikke HD for å kunne spille gamle spill. Correct me if I'm wrong.
Kadaju Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei alle sammen! jeg skal om en uke kjøpe meg XBOX 360 CORE, den har jo kun 512MB lagringsplass.(inntrigrert minne) Men er det noen som vet hvor mye i gjennomsnitt MB som blir brukt av savegames, og er det da mulig å ha noen demoer på XBOXEN? (hvor mange MB tar en demo?) 7169589[/snapback] Du kan like så godt belage deg på kjøpe en harddisk uansett. Å spille "gammle" xbox spill feks krever harddisk. Oblivion krever også harddisk det er vel kanskje andre spill som krever harddisk også... 7169863[/snapback] Patchene bli vel lagret internt på 360'n etter hva jeg vet.. Man trenger altså ikke HD for å kunne spille gamle spill. Correct me if I'm wrong. 7169970[/snapback] Xbox(1) spill krever HDD for å spilles, p.g.a. caching.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå