Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk spill og deling med Asuswl500g


Anbefalte innlegg

Hei,noen som kan hjelpe meg med ein asus wl-500g?Eg "Låner"linje av ein kompis som bor vegg i vegg,han har telenor 3000\500 kb.vi har nettverk og deler mapper og spiller mye på Lan,alt gjennom ein hubb,pga nettverksledningen ikke rekker helt fram til maskina,hadde to lange kabler......Men i de siste så har hubben begynt å tulle seg.....ligger på langt over 3000kb men i de siste så bare mindre og mindre,nede på 600kb,har skifta att og fram og funnet ut att de faktisk er hubben som kansje begynner å ta kvelden...den er veldig gammel.skifter over til min nye tråløse asus WL-500G,men eg bruker fortsatt kabel...da har eg god linje og alt virker bra,nesten.....kompisen min forsvinner på nettverket og vi får ikke kontakt på Lan spillinga,har skrudd av brannmuren i routeren og prøvd å stille mye,sånn att vi kan spille igjen,men til ingen nytte,den slipper ikke inn noken ting.Trodde de var sånn eg att når ein slo av brannmuren i routeren så var ALT opent inn på den,men virker ikke sånn her i allefall??Er de noe eg kan gjør med routeren for å bruke den som ein "Hubb"som den gammle?att den bare skal splitte signalene uten å sperre og route den liksom?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...