Gå til innhold

2 PCI-E porter

Dymo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lurt litt på det her. Er det muligt å bruke begge PCI-E slottene i en pc uten å ha sli kort?

7166426[/snapback]

Det er vell en del som leverer en 16x og en 4x port og det skal funke (vertfall intel sine)

Skrevet

Joda, går greit på mitt hovedkort ihvertfall.. Bruker det for å få 4 skjermutganger istedenfor crossfire som det egentlig går.. Kan nok variere litt fra kort til kort da

Skrevet (endret)
Joda, går greit på mitt hovedkort ihvertfall.. Bruker det for å få 4 skjermutganger istedenfor crossfire som det egentlig går.. Kan nok variere litt fra kort til kort da

7166523[/snapback]

Bruker du 2 like kort eller har du forskjellige? Sitter her med et XFX 7600 GT og et x850 pro kort. Vil det fungere? Har 2 skjermer som eg vil bruke.

Endret av Dymo
Skrevet

7166523[/snapback]

Bruker du 2 like kort eller har du forskjellige? Sitter her med et XFX 7600 GT og et x850 pro kort. Vil det fungere? Har 2 skjermer som eg vil bruke.

7166975[/snapback]

Hvis du har 2 skjermer, så skal det gå ann å koble de til på det ene skjermkortet alene?

Skrevet

7166523[/snapback]

7166975[/snapback]

Hvis du har 2 skjermer, så skal det gå ann å koble de til på det ene skjermkortet alene?

7167300[/snapback]

Joda.... men får ikkje den ytelsen eg trenger på de korta eg har for dualscreen. Og eg har tillfeldigvis 2 kort, som eg vil prøve å bruke slik at eg slipper å kjøpe et veldigt dyrt kort. Iallefall da eg har et som bare ligger der.

Skrevet

Stemmer nok det ja.. får ikkje driverene til å fungere sammen. så har kasta ut et kort og ser videre på planer om en vill spille pc. Takk for inlegga :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...