Zamot Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Tenkte å bruke Opera som mail-program, men er det ikke mulig at signaturen kommer automatisk over reply-teksten (i stedet for under - helt nederst i mailen)?
kjeklulf Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 A: Because it messes up the order in which people normally read text. Q: Why is it such a bad thing? A: Top-posting. Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?
Zamot Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 A: Because it messes up the order in which people normally read text.Q: Why is it such a bad thing? A: Top-posting. Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail? 7165749[/snapback] Takk for hjelpen... Tror det blir outlook igjen jeg gitt..
kjeklulf Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Poenget var: Det er en grunn til at Opera plasserer underskriften nederst.
Zamot Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Poenget var: Det er en grunn til at Opera plasserer underskriften nederst. 7175305[/snapback] Og den grunnen er så bra at jeg bare bør akseptere det eller? Forklar gjerne nærmere...
kjeklulf Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Grunnen var den jeg postet i første svar (oversatt til norsk): A: Fordi det ødelegger for den rekkefølgen vi er mest vant til å lese. Q: Hvorfor er det så ille? A: Topp-posting. Q: Hva er det mest irriterende i nyhetsgrupper og e-post? Altså: Svar bør komme under det man svarer på, ellers er det umulig å holde tråden. Det har Opera skjønt, ikke Outlook.
Zamot Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Det er mulig det, men siden det er så mange som skriver svaret over original-mailen, så gjør jeg også det. For det er mest oversiktlig i 99% av tilfellene, man vil lese det nyeste først. Opera plasserer også markøren øverst... Men svaret til mitt spørsmål er da egentlig at det ikke lar seg gjøe å forandre hvor opera plasserer signaturen.. Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå