Gå til innhold

americas army?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Americas army er kjempespill! Det er ikke så mye propaganda som blir pakka i deg, men litt er det kanskje.

 

Det er veldig realistisk, men krever satans til maskinvare (minimum p3 733 og geforce2).

 

Det er også litt treigere enn counterstrike/ quake3 så det er uvant hvis du er vant til slik spillestil, men etter min mening veldig bra spill, også er det gratis :smile:

Lenke til kommentar

Det er som et rollespill. Man må gjennom en sånn training-greie. Klarer man ikke den så får man ikke spilt online. Godt gjort å ikke klare treningen ;D

På skytebanen så har man i alt 40 skudd og 40 blinker. Treffer man 36 eller mer så blir man sniper, eller man har muligheten til å bli sniper. Får man under så har man ikke sjansen. Bare vanlig fotsoldat. Dvs. at man blir kvitt disse kjipe n00bsa som driver og dasser rundt med tunge skyts :grin:

Lenke til kommentar

jeg hater dette treff 40/40 skudd, det er ikke relevant i det hele tatt. m16 riflen har ingenting med sniperen og gjøre, dessuten må siktet stå iro en stund før man har perfekt aim, det er like teit og urealistisk som i sum of all fears. spillet er dritt synes jeg, ikke action i det hele tatt, og trainingen topper hele greien, den skulle vært valgfri, så hadde spillet kanskje beholdt litt seriøsitet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 09:00, skrev evil_snowman:

jeg hater dette treff 40/40 skudd, det er ikke relevant i det hele tatt. m16 riflen har ingenting med sniperen og gjøre, dessuten må siktet stå iro en stund før man har perfekt aim, det er like teit og urealistisk som i sum of all fears. spillet er dritt synes jeg, ikke action i det hele tatt, og trainingen topper hele greien, den skulle vært valgfri, så hadde spillet kanskje beholdt litt seriøsitet.


 

Dette er ikke enda en CS-clone. Dette er mer eller mindre enn krigs-simulator på lik linje med OF. Det er ikke meninga at det skal være action fra først stund, derimot tett samarbeid mellom team-mates'ene.

 

Jeg synes det bare er flott at det er en sånn skyte-session, fordi da har man et mål å jobbe seg frem til, om man f.eks ikke klarer det første gangen.

 

Når ble trening valgfri i militæret..? :wink:

 

Er kanskje ikke et spill for hardbarka public-cs-spillere, men for de som liker litt taktikk. Joa, da er det mer enn spillbart :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...