Gå til innhold

gothic 3, første quest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. her er problemet.. første quest er å finne xardas, men hvordan i huuleste skal jeg klare å finne han? på oppdraga så står d bare samtalen me han kisn jo! er d ALT som jeg liksom trenger for å finne Xardas!? :dontgetit: ellers så er spillet en drøm, fantastisk spill me stoor frihet og en spennende historie!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Dette er en del av hovedquestet ditt i spillet, og du må regne med å spille 50-100 timer før du kan klare dette oppdraget. Ikke tenk så mye på akkurat det til å begynne med, gjør deg litt kjent i verdenen, gå på oppdagelsesferd og finn noen skatter. Snakk med alle du møter, og du vil få mange morsomme oppdrag. Kort sagt, kos deg og gjør akkurat det du føler for. :)

Skrevet
Heisann. Dette er en del av hovedquestet ditt i spillet, og du må regne med å spille 50-100 timer før du kan klare dette oppdraget. Ikke tenk så mye på akkurat det til å begynne med, gjør deg litt kjent i verdenen, gå på oppdagelsesferd og finn noen skatter. Snakk med alle du møter, og du vil få mange morsomme oppdrag. Kort sagt, kos deg og gjør akkurat det du føler for.  :)

7159968[/snapback]

åja, hehe oki:P selfølgeli d burde jeg tenkt over! :p takker for svar! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...