redflame Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg har et spørsmål ang 360 flasing: Er det mulig å flashe hitachi-lg spilleren fra en usb stikke o.l slik som man kan med samsung spilleren når man bruker feks "X360SAM0" Grunnen til at jeg spør er at jeg har problemer med å få windows til å gjenkjenne dvd romen(alt det sata greiene) Har foresten connectivity kit fra xecuter. Endret 26. oktober 2006 av redflame
EssspeN Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg har et spørsmål ang 360 flasing: Er det mulig å flashe hitachi-lg spilleren fra en usb stikke o.l slik som man kan med samsung spilleren når man bruker feks "X360SAM0" Grunnen til at jeg spør er at jeg har problemer med å få windows til å gjenkjenne dvd romen(alt det sata greiene) Har foresten connectivity kit fra xecuter. 7159426[/snapback] Har du B MODE knappen inne da? Endret 26. oktober 2006 av EssspeN
redflame Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 jepp og den dukker ikke opp i windows , men ser den i biosen da
redflame Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 glem det , prøvde connectivity kittet på en annen pc , da dukka den opp. problemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå