hcoa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har flere større dokument som jeg startet å skrive i word xp/word 97, men så har jeg byttet til bærbar og her har jeg lastet ned Open Office (OO). Når jeg så skulle konvertere og bruke dokumentene inne på OO, fikk jeg noen problemer. Det står jo rundt omkring at det ikke skal være noen problem med dette. Og jeg lagrer alltid slik at jeg også kan åpne i word om nødvendig. Men problemet mitt meldte seg da jeg skulle åpne Resultat-fila mi (hovedoppgave). Da var deler av den grafiske framstillingen helt skrudd - noen plasser var den borte (bare x og y aksen igjen), andre plasser var sideteksten (akse-forklaringen til x og y) rar og jeg ble bare mer og mer frustrert. Hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre?
kjeklulf Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Vel, konvertering av vanlig tekst fungerer som regel prikkfritt, men med en gang du har andre elementer inne (graf-objekter, bildetekster og andre feltkoder) blir det trøbbel. Anbefaler deg å holde deg til samme program hele veien hvis det er snakk om store og komplekse dokumenter. Det er lite å gjøre med hvis det først har gått galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå