Fribbern Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hei, som topic sier, hva er definert som "en runde"? Tenker vis jeg kommer inn på en server mitt i et game, og spiller ut til vi starter på nytt, har jeg spilt en runde da? eller må jeg spille fra vi starter på nytt og så ut før jeg har spilt "en runde"? Mulig dumt spørsmål, men jeg lurer.
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei, som topic sier, hva er definert som "en runde"? Tenker vis jeg kommer inn på en server mitt i et game, og spiller ut til vi starter på nytt, har jeg spilt en runde da? eller må jeg spille fra vi starter på nytt og så ut før jeg har spilt "en runde"? Mulig dumt spørsmål, men jeg lurer. 7152155[/snapback] fra start til slutt er en runde. komer du inn halvveis har du jo ikke spilt en runde. sier seg jo litt selv. så du kan heller si en halv runde eller noe sånt. edit: leif. Endret 25. oktober 2006 av Brian_N
Steina Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis det er i stats sammenheng så telles det nok som en runde selv om du kommer inn like før slutt ja.
Fribbern Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 ok, da henger jeg litt mere med:P takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå