Gå til innhold

Sidenummerering i OpenOffice?

Madrigal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg sliter med å finne ut hvordan man setter på sidetall i OpenOffice 2.0.2, og lurer på om noen vet dette? I Microsoft Word er jo dette svært enkelt med et eget valg i en av undermenyene, men jeg har så langt ikke klart å finne noe tilsvarende i OO.

Jeg beklager veldig om dette er blitt besvart tidligere, men etter et par kjappe søk fant jeg ingenting av relevans. Så kjekke svar hadde vært veldig fint. :)

Endret av Madrigal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker lovende, men når jeg trykker på det, kommer kun det aktuelle sidentallet rett etter skrivetegnet. For eksempel om jeg er på side 6, og har nettopp skrevet ferdig et avsnitt midt på siden. Om jeg da gjør som du sier ovenfor, kommer kun et 6-tall rett under avsnittet. Er det en måte å innstille dette på slik at sidetallet kommer nederst i høyre hjørne?

Skrevet
Virker lovende, men når jeg trykker på det, kommer kun det aktuelle sidentallet rett etter skrivetegnet. For eksempel om jeg er på side 6, og har nettopp skrevet ferdig et avsnitt midt på siden. Om jeg da gjør som du sier ovenfor, kommer kun et 6-tall rett under avsnittet. Er det en måte å innstille dette på slik at sidetallet kommer nederst i høyre hjørne?

7144649[/snapback]

Da setter du inn bunntekst først. ;) Sett inn -> bunntekst -> standard. Så kan du bruke tabulator for å få den posisjonen du ønsker.

Hilsen,

efikkan.*

Skrevet

Hehe, prøvde det, men da blir alle sidene stående med samme sidetall. Prøver jeg og forandre ett, forandres alle. Skal visst ikke være enkelt dette.

Setter for øvrig veldig pris på raske svar, efikkan. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...