intelli-musa Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg trykker på hl2-ikonet og da kommer jeg inn og ser at den laster startbildet, men kommer ikke så langt før jeg får feilmelding: engine errorinternal driver error in IDirect3DDevice9::Present() og når jeg trykker på den får jeg enda en: hl2.exe - programfeil Instruksjonen i 0x241f9f7" refererte til adresse "0xod98f41c" minne kunne ikke være "read". Vil spille hl2, hva skal jeg gjøre? Har ikke DVDen tilgjengelig så vil helst ikke installere på nytt... Edit: Kommer fint inn på hl2:deathmatch, og andre spill. Endret 24. oktober 2006 av intelli-musa
StrongBad_ Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Sjekker du steampowered.com elr no så ser du at dette er et kjent problem. Åssen hardware har du? jeg hadde samme problem før, men det var et ustabilt system. Fikk ny pc av leverandør og ikke no problem. men sjekk steam. De har en slags guide der ps her: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...li=&p_topview=1 Endret 25. oktober 2006 av StrongBad_
intelli-musa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Driver å legger inn nyeste omegadriver. Har bærbar så bruker det. Ellers legger jeg inn hl2 på nytt, satser på at det fungerer nå
intelli-musa Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 La inn nyeste omegadriver og slettet netlimiter så fungerte det. Nå blir det ei natt med half life 2
UL Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Bærbare har i det siste hatt problemer med HL2. Du kan prøve dette: Høyreklikk min Datamaskin->Egenskaper->Avansert->Ytelse(Instillinger)->Avansert->Virtuelt Minne(Endre)->Egendefinert, prøv å øke dette minnet, du kan maks 4500mb tror jeg. Press enter, deretter restart laptoppen. Dette er for Minne problemet hvis det dukker opp igjen. Endret 26. oktober 2006 av UL
intelli-musa Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Nå har jeg problemet igjen, ikke med hl2, men med "The Ship" som bruker source-motoren også..Er det bare å gi opp eller hva skal jeg gjøre? Har gjort alt som står på supporten til steam sine hjemmesider. har også gjort som UL sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå