Gå til innhold

Billig dvd spiller med mange funksjoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle hatt meg en billig dvd-spiller som støtter mange formater og undertekster. Er det noe dere kan spesifikt anbefale? Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få noe særlig? Takker for svar :D

7139968[/snapback]

Jeg vil albefale deg å kjøpe en med innegybbet harddisk, da dette er veldig greit nå i tiden fremover.

 

Annet enn det kan jeg si at Pinoeer er ekstremt gode på slike ting, og satser mye på dvd-spillere.

 

Kjøp en som støtter HD DVD og har harddisk.

 

En i god kvalitet fra Pioneer koster vel rundt 2500, elns.

 

Det finnes billigere alternativer også, men jeg vil anbelfale deg et slikt produkt, framfor søppel, som mange kaller billig-produktene. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skulle hatt meg en billig dvd-spiller som støtter mange formater og undertekster. Er det noe dere kan spesifikt anbefale? Hvilken prisklasse må jeg opp i for å få noe særlig? Takker for svar :D

7139968[/snapback]

Jeg vil albefale deg å kjøpe en med innegybbet harddisk, da dette er veldig greit nå i tiden fremover.

 

Annet enn det kan jeg si at Pinoeer er ekstremt gode på slike ting, og satser mye på dvd-spillere.

 

Kjøp en som støtter HD DVD og har harddisk.

 

En i god kvalitet fra Pioneer koster vel rundt 2500, elns.

 

Det finnes billigere alternativer også, men jeg vil anbelfale deg et slikt produkt, framfor søppel, som mange kaller billig-produktene. ;)

7140148[/snapback]

Ok. Det var som jeg trudde. Men problemet er vel at det ikke kommer til å bli brukt over tusenlappen på noe slikt her i huset nå. :roll:

Så så spørsmålet burde vel være hvilken søppel-spiller jeg skal velge. :tease:

Kan jeg få et respektabelt produkt så billig? :whistle:

Lenke til kommentar
Noe å vurdere ja.. :) Noen som vet om den støtter subtitles??

 

Men så var det tv'n vår da. Det er visst ikke hd-tv, men den støtter litt oppløsning lell. Men spørs om det bare var på pc-inngangen da. :( Er noe Elfunk greier dette.. heh.. Aldri hørt om jeg :p

7156955[/snapback]

 

Støtter subtitles, og du får INGEN bedre spelar i denne prisklassen.

Skal du ha en betre, må du bruke en tusing.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...