Fozzietif Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Jeg har i det siste fått litt interesse for å fotografere litt. Derfor har jeg gått til innkjøp av et Canon PowerShot S80. Jeg ville ha noe som var litt komplisert, men ikke så ille at jeg ikke skjønner bæret.. Under innstillingene er det en innstilling som heter BTK. Hva i huleste er dette for noe? Jeg har får velge mellom BKT-Av, AEB og Fokus-BKT.. Kan bildene bli merkbart forbedret ved å bruke dette riktig? Jeg er helt fersk på dette området, så ikke skyt meg hvis spørsmålet er teit.. Håper på svar. Tom I.
Nonsens Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg vil gjette at det er bracketing. Altså at kameraet tar flere eksponeringer ut i fra enten forskjellige lukkertider, forskjellig hvitbalanse, over/undereksponering o.l. Men dette står heeelt sikkert beskrevet i manualen din. Endret 24. oktober 2006 av Nonsens
Fozzietif Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil gjette at det er bracketing. Altså at kameraet tar flere eksponeringer ut i fra enten forskjellige lukkertider, forskjellig hvitbalanse, over/undereksponering o.l. Men dette står heeelt sikkert beskrevet i manualen din. 7137932[/snapback] Okei.. Nope, det er det som er så dumt. Det fulgte ikke med noen spesiell manual, bare et lite hefte på dansk som refererte til side 164, som altså ikke fantes. Kun ca 30 sider som forklarte hvordan man kommer i gang (batteri, minnekort etc.) De fleste kapitlene avsluttet med "Se side 100 ++ for avanserte innstillinger"
Black Star Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Okei.. Nope, det er det som er så dumt. Det fulgte ikke med noen spesiell manual, bare et lite hefte på dansk som refererte til side 164, som altså ikke fantes. Kun ca 30 sider som forklarte hvordan man kommer i gang (batteri, minnekort etc.) De fleste kapitlene avsluttet med "Se side 100 ++ for avanserte innstillinger" 7150438[/snapback] Den ordentlige brukermanualen (med mer enn 30 sider) finnes på en av CD'ene som fulgte med kameraet Den du refererer til er hurtigveiledningen.
Fozzietif Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Okei.. Nope, det er det som er så dumt. Det fulgte ikke med noen spesiell manual, bare et lite hefte på dansk som refererte til side 164, som altså ikke fantes. Kun ca 30 sider som forklarte hvordan man kommer i gang (batteri, minnekort etc.) De fleste kapitlene avsluttet med "Se side 100 ++ for avanserte innstillinger" 7150438[/snapback] Den ordentlige brukermanualen (med mer enn 30 sider) finnes på en av CD'ene som fulgte med kameraet Den du refererer til er hurtigveiledningen. 7151791[/snapback] Ahh, burde jeg tenkt på.. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå