slobbix Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hei alle sammen... Jeg har da en Kadett 1.6i, en elendig motor som så å si er sundkjørt, bruker olje så dt oser alle veier... I dag har jeg kjøpt og henta meg en Vectra A 2.0i, for jeg fikk vite at motoren fra denne passer rett inn i mitt karroseri! Jeg lurte da herved på om noen av dere kan bekrefte om dette stemmer, i så fall, må jeg by tte drivakslingene, bærebrue, dempertårnene e.l.? Setter pris og takker for all hjelpa jeg får Mvh...
hølands_gutt Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 skal passe, men er denne vectraen hel, mener alt av bil deler skal være der? kunne tatt noen mål forsikkerhets skyld. motoren derimot har jeg hørt skal passe ganske bra inn.
slobbix Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Jo, den er hel! Skal ta mål, god idè ! Fikk forresten vite at jeg burde bytte ut (eller nesten må) radiatoren min med en rad. fra en 1.8GSI, eller 2.0GSI (de har samme rad.). Ellers er jeg bare usikker på drivverket nå, om det vil pass - drivakslingene, eller om jeg også må hente fjærbein fra en GSI (dette MÅ jeg uansett hvis jeg vil ha den godkjennt). Først vil jeg bare ha den til å gå... Takk
fluid_ Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jo, den er hel! Skal ta mål, god idè !Fikk forresten vite at jeg burde bytte ut (eller nesten må) radiatoren min med en rad. fra en 1.8GSI, eller 2.0GSI (de har samme rad.). Ellers er jeg bare usikker på drivverket nå, om det vil pass - drivakslingene, eller om jeg også må hente fjærbein fra en GSI (dette MÅ jeg uansett hvis jeg vil ha den godkjennt). Først vil jeg bare ha den til å gå... Takk 7141722[/snapback] Du trenger girkasse og drivaksler fra en Kadett med 1.8 og større, eventuelt en 1.6s fra før 1985. Det du har nå passer ikke på motoren fra vectraen.
hølands_gutt Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 radiatoren burde du skifte kanskje, ender vel med bare kokke problemmer sikkert vis du ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå