Gå til innhold

Battlefield 2142 Inngame problemer


Anbefalte innlegg

Jeg kommer inn på spillet, og kommer inn på alle serverere, men når jeg spawner eller venter for lenge med å spawne så blir jeg automatisk kastet ut av spillet og tilbake til desctopen!.. argh, meste jeg har greid å spille var 18 minutter... (En gangstilfelle) Ellers er det 10-40 sekunder. :thumbdown:

 

Har problemer med selve spillet, vet ikke om det er pga jeg kjøpte det via EA downloader eller om det er skjermkortet som ikke "liker" spillet.

Bare poster selve pcn min så hvis noen har peiling så kan jo dere si ifra :D

 

Amd Athlon 64 Prossesor 3500+ 2.22 GHz

1024 gig Kingston 3200 400 Mhz

Saphire Radeon X800XT 256 mbit

 

Leste noen tråder om at noen hadde problemer med spillet da de kjøpte det ifra Ea downloader, men hvis jeg skulle ha avinstalert det for å så installere det ville jeg jo miste spillet? og måtte kjøpe det på ny? eller måtte jeg bare ha lastet det ned på nytt?

 

 

Ser fram til hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jah.. har installert det over 10 ganger, og prøvd forskjellige plasser osv!

Nå reinstalerte eg EA downloader for å så laste det ned på ny :(

Får håpe det funker da!

 

Men hvorfor kommer det på EA downloader at jeg ikke har installert patchen.. irreterende fordi den burde stått ready to play.. :mad:

Lenke til kommentar

Jeg har catalysator 4.9, prøvde også med 4.8 som de testrunna det med, men det funka ikkje heller!

Jeg blir heller ikke kicked pga PunkBuster..

 

Jeg har funnet feilen da.. Jeg ble kicket pga VOIP = Voice over Ip

Skjønner ikke hvorfor, men det er hvertfall grunnen... Probleme da blir jo at jeg ikke kan snakke med de jeg spiller med.. Noen så vet noe som jeg kan gjøre slik at jeg kan få på igjen VOIP uten at spillet føkker seg :hmm: ?

 

Takker til svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...