Gå til innhold

CS 1.6 bots

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lastet ned zbots for en stund tilbake. Tror jeg la filene i feil mappe. (Når jeg spør folk får jeg mangen forskjellige svar)..

Men så har jeg lurt på om jeg skal ta og installere cs 1.6 på nytt, prøvde delete local content, men da stod det at condition zero og cz deleted scenes trengte det..

MEN, nå har jeg rundet cz i easy så hadde vert litt kjipt å måtte slette det..

Hva tror dere??

Endret av Kaggen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lastet ned zbots for en stund tilbake. Tror jeg la filene i feil mappe. (Når jeg spør folk får jeg mangen forskjellige svar)..

Men så har jeg lurt på om jeg skal ta og installere cs 1.6 på nytt, prøvde delete local content, men da stod det at condition zero og cz deleted scenes trengte det..

MEN, nå har jeg rundet cz i easy så hadde vert litt kjipt å måtte slette det..

Hva tror dere??

7127703[/snapback]

Det gjør vel ikke noe om du la filene i feil mappe? Da kan du jo enten flytte på de eller legge nye til i den riktige mappen. Jeg har slettet counter-strike mappen mange ganger før jeg, du må ikke gjøre det med steam, bare ta og slett hele counter-strike mappen ;)

Skrevet

oki, men er det ikke en spesiell mappe det skal legges i? det har i hvert fall ikke virket enda.. :(

men, forresten, skulle spille CS non steam med noen venner på lan, men så fant jeg ikke noen server på "lan".. de sa jeg måtte installere to program, men tror ikke jeg fant ut av det.. har dere peiling?

Skrevet (endret)
oki, men er det ikke en spesiell mappe det skal legges i? det har i hvert fall ikke virket enda.. :(

men, forresten, skulle spille CS non steam med noen venner på lan, men så fant jeg ikke noen server på "lan".. de sa jeg måtte installere to program, men tror ikke jeg fant ut av det.. har dere peiling?

7129437[/snapback]

Hvis du ikke får det til, gjør det her:

post-104775-1161612100_thumb.jpg

Legg innholdet til mappene inn der "pilene" viser

OBS! :p Du må IKKE erstatte mappene som er i counter-strike fra før av! De filene som ikke ligger i noen mappe skal bare legges inn i cstrike mappen og gjør ikke noe om blir erstattet.

Når du skal spille med bot'ene, trykk på "H" og det vil komme en "z-bot menu" opp

Endret av CrazyEagle
Skrevet

Får dette problemet jeg:S

LoadLibrary failed on c:\program files\Valve\Steam\steamapps\mittnavn\counter-strike\cstrike\dlls\zbotcz.dll (126)

Host_Error: Couldn't get DLL API from c:\program files\Valve\Steam\steamapps\mittnavn\counter-strike\cstrike\dlls\zbotcz.dll :(:(

Skrevet

Alle mappene som viser på bildet ditt crazyeagle, er ikke icstrikemappa mi.. så jeg måtte lage to nye mapper.. har ikke spilt på nettet siden jeg slettet mappa (nettet funker ikke), så er det det som er feilen??

Jeg prøvde foressten å spille med bots.. trykte på H og menyen var der.. men fy søren så det lagget når jeg hadde lagt til boter...

• 2 måneder senere...
Skrevet
Alle mappene som viser på bildet ditt crazyeagle, er ikke icstrikemappa mi.. så jeg måtte lage to nye mapper.. har ikke spilt på nettet siden jeg slettet mappa (nettet funker ikke), så er det det som er feilen??

Jeg prøvde foressten å spille med bots.. trykte på H og menyen var der.. men fy søren så det lagget når jeg hadde lagt til boter...

7176718[/snapback]

Det lagger første gangen på hver "nye" map du spiller med bot'ene pga. at de må "lære" seg den. Etter ett minutt eller to restarter det spillet og det er laggfritt :)

Var ikke alle mappene der? Hmm.. Det skulle ihvertfall vært dlls og sprites mappen.

Sorry for sent svar :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...