the animal Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 som det sier jeg legger inn gothic3 på pcen min: A64 3500+ 1 gb OCZ X550 Asus kort (jaj eg vet det ikke er det beste) jeg laster ned den første patchen som kom ut prøver å starte spillet men ikke noe skjer, alt jeg får opp er bildet av sidene jeg kan laste ned den første patchen. når jeg så lukker det å velger å starte spillet igjen skjer det ikke noe i det hele tatt. når jeg starter det ved å sette inn cden så sier det at gothic3.exe er ødelagt jeg har lagt det inn på nytt en del ganger nå, prøvd å starte med og uten patchen men ikke noe hel. noen flere med samme problem eller noen som har en løsning? takker på forhånd for alle gode svar
the animal Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 ser ikke ut som det er mange som kan hjelpe meg:( kan det være at skjermkortet mitt ikke er kraftig nok eller ikke støtter Gothic3?
Skogslik Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 hadde aluratt det samme problemet.. bare gå til butikken du kjøpe det og be om et nytt.. det gjore eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå