Gå til innhold

Problemer med oppdatering av FEAR *LØST*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har da dette problemet:

Da jeg starter det og sånt kommer det "An updated verison of the game is avaiable. Get the latest verison?" og jeg trykker da på "Yes" Da legger spillet seg ned og FilePlanet Download Helper starter.. Så trykker jeg på "Download" da kommer det opp ett vindu der et står "No Error" og jeg trykker på "Ok" da skjer dette:

Det neste jeg gjør er å gå til adressen som står på Download Helper og finner updaten fear_update_en_100-107_108.exe som også står i Download Helper. Da skjer bare dette:

Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd, takk :)

Edit: Bildene er klikkbare for full størrelse

Edit2: Kan informere om at spillet er kjøpt i Danmark, men manual og alt står på engelsk.

Edit3: Bilde av spillet:

er ikke denne versionene engelsk, så kall meg en krakk! :p

Endret av CrazyEagle
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lastet ned en fra www.sierra.com istede for fttp og det hjalp visst veldig bra :p

Så hvis noen har det samme probelmet, så gå til www.sierra.com og last ned derfra.

hehe, tråden ble litt tullete når bare jeg har skrevet :)

Edit: Den pathcen jeg lasted ned var en engb som er English Great-Britian, kanskje det er den man skal bruke i Europa ;)

Endret av CrazyEagle
Skrevet (endret)

Så det sto English (united states) på den patchen der, mulig det er en forskjellig for europeisk versjon? Bruker ofte å være det :) Ikke sikker men var første som slo meg :)

Edit : Pfft, hadde denne siden åpen ganske lenge, så når jeg svarte hadde du oppdatert med *løst* :p

Endret av Dimas
Skrevet
Så det sto English (united states) på den patchen der, mulig det er en forskjellig for europeisk versjon? Bruker ofte å være det :) Ikke sikker men var første som slo meg :)

Edit : Pfft, hadde denne siden åpen ganske lenge, så når jeg svarte hadde du oppdatert med *løst* :p

7125525[/snapback]

Hehe :) Men jeg tror du hadde ganske rett, for jeg lastet ned engb patchen (English Great-Britian) og da virket det, men det kan hende det hadde noe med at jeg lastet ned fra www.sierra.com i stedet for ftp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...