Gå til innhold

Noen erfaringer med Toshiba Tecra M3?

NielsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe meg en Toshiba Tecra M3 -- tror den har det jeg er ute etter: Stillegående, ganske liten og lett og bra batteritid, men jeg har ikke funnet noen erfaringer med den fra Norge.

Er det noen som vet noe om denne maskinen, særlig om støynivå, skjermen, tastaturet og batteritiden?

(Tar også gjerne imot tips om bedre alternativer, eller synspunkter på om det er et bra kjøp. (Den koster ca. 7300 nå på nettet.))

Den har en Pentium M 750 prosessor, så jeg håper altså den er ganske stillegående, eller i hvert fall at det er mulig å strupe den såpass ned at den blir stillegående. Stemmer det?

Også er det bare XGA (1024 x 768 px) oppløsning på skjermen, men jeg lurer på om det betyr noe når jeg først og fremst skal drive med tekstbehandling på den?

Lurer også på om det er pekepinne på den, i tillegg til styreflate. Og om det er et bra tastatur?

Har også lest at den har rundt 3.5 timers batteritid, stemmer den også med praktisk bruk?

Jeg hadde altså vært veldig takknemlig for tilbakemeldinger, det hadde hjulpet meg mye! :thumbup:

Keep it ninja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...