edds Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Jeg har spilt Everquest 2 en stund nå, men har bestemt meg for å avbestille abbonementet mitt. Jeg gikk inn via launcheren, på "my account" menyen, for så å "cancel subscription". Her oppstod problemet. For å verifisere identiteten min, spør de om svaret på det hemmelige spørsmålet jeg valgte da jeg opprettet kontoen. Merk; de stiller ikke spørsmålet, de vil bare ha svaret. Dette hukser selvfølgelig ikke jeg, da jeg ikke husker spørsmålet. Hvis jeg velger "jeg har glemt svaret" alternativet, får jeg besked om å ringe et amerikansk nummer. Jeg regner med at dette ikke går. Har noen en idé til hva jeg kan gjøre? På forhånd takk, Edds
Chiasm Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Prøv SoE sin live chat support, ganske sikker på at de kan hjelpe deg der. Link
arlion Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 har vært borte i samme problem selv, live supportenf ungerer utmerket, tok meg en liten samtalle og det kanslerte kontoen. note to self: ikke lag idiotiske spørsmål man aldri husker et år seinere ^^ det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå