Gå til innhold

Beste Gamer-sider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg de beste "gamer" sidene. Leter etter en side hvor det står om alle spill som kommer ut.

Noen som kan gi meg noen addresser ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamer.no suger? Hvor har du det fra? Ikke alle spill som kommer med en gang, men de har rimelig god dekning og gode omtaler! Så altså: gamer.no er tingen! :wink:

Skrevet

syntes ikke de suger i utgangspunktet, men i forhold til de store som ign osv har ikke ikke serlig mye å stille med, men det er jo forstålig og da.

Skrevet

JEg tenkte ikke på en side som isonews. Jeg vil ha en side hvor det ligger screenshots av spill som kommer ut slik at jeg kan se om de er verdt å ha...

Skrevet

At gamer.no suger? Nei, de er kanskje ikke like store som endel andre, men jeg synes de får dekket det viktigste. Artiklene deres er spennende og på forumet kan man ta opp alt som er spill relatert.

Jeg synes det er kjempe bra at vi nå har en norsk ordentlig side som tar seg av gaming saker.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-06 23:30, skrev pelokken:

Gamespot.com har vel det meste får'n si..

sant.. før iallefall.. nå er gamespot blitt så over-kommersialisert og annonseplaga, samt at det kreves innlogging for og se noen screenshots og masse svada - synes gamespot suger nå.. men de var kongene før :smile:

IGN er vel den beste gamer-siden vil jeg tro, spesielt når det gjelder til konsoller.. men det koster også penger..

• 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...