FunkyBlueTiger Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann, har sett rundt og ser at du kan se på modellene og bytte dem ut med Mywarcraftstudio og sånt....men, hva med lydene? Jeg finner bare gamle lyder som attack sounds og sånt, vil gjerne finne lyder fra Vael og Nefarian f.eks...noen som vet hvordan jeg kan hente tak i dem?
Coaxmetal Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann, har sett rundt og ser at du kan se på modellene og bytte dem ut med Mywarcraftstudio og sånt....men, hva med lydene? Jeg finner bare gamle lyder som attack sounds og sånt, vil gjerne finne lyder fra Vael og Nefarian f.eks...noen som vet hvordan jeg kan hente tak i dem? 7104878[/snapback] Du har jo alltids svenskemetoden (mikrofon foran høyttaler). Å trekke lyden utfra datastrukturen derimot ser jeg for meg at kan bli en bitch..
crapzors Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Tror WinMPQ fixer det, men husker ikkje helt sikkert er vertfall et programm som gjør det enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå