Lemmings Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Noen som har forslag til programmer som kan overvåke CPU temp i Vista RC2 64-bit? Gjerne vifte hastighet etc også... Har testet ett par forskjellige, men disse ser ut til å være avhengige av å installere en device driver som ikke er signert, og dette tilatter visst ikke Vista... Fått CPU temp som en gadget hadde vært helt rått da EDIT: Fant omsider ut at Everest fungerte!! Endret 21. oktober 2006 av dagerl
1rescue Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg bruker Everest home edition og det fungerer helt ok i RC2 .. Mvh Erik EDIT: det er på 32 bits versjonen, så akkurat at du har 64bits (er visst litt trøtt her) ;-) Endret 21. oktober 2006 av 1rescue
Lemmings Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Skrevet 26. oktober 2006 Everest finnes i 64-bit versjon nå, funker glimrende..
Milzit Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvor i Everest home edition finner jeg CPU temp? Finner masse CPU info men ikke temp...
Salemonsen_ Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hvor i Everest home edition finner jeg CPU temp? Finner masse CPU info men ikke temp... 8793157[/snapback] Mener på det er kun "ultimate edt." som har denne funksjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå