AKIRAx77 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Faktisk må jeg si at jeg ikke helt skjønner hva du spør om. Eller....jeg TROR jeg skjønner...men det virker så åpenbart at man ikke spiller ett spill som holder på å bli patchet så jeg tror du må spørre om noe annet....og da anner ikke jeg. Noen andre? AKIRA
The Ghost Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Er jo snakk om counter strike ja faktisk source som hele tiden blir satt til oppdatering av spillet via steam ... Denne oppdateringen må bli ferdig før amnkan begynne å spille, men det går så treigt hos meg (startet på 80% og etter 2 timer så er det ikke ferdig ). Har klart å starte en gang før utenom at det må bli ferdig oppdatert, men jeg vet ikke åssen jeg fikk det til da så det er mulig bare hvordan ... Hvis du ike har steam så kan du nok ikke hjelpe meg
b1dik Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 vil ikke virke det. du må oppdatere det ferdig først...
The Ghost Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Ja Ja nå er den jo endelig ferdig .... MEN nå er det for seint til å spille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå