roddis Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg har to jenter som sniker seg på nettet med sine bærbare når de ikke har lov. Fins det noe program eller måte jeg kan overvåke dette med fra min stasjonære? Endret 18. oktober 2006 av roddis
kakkle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hvis du bare vil sjekke om de er online, som for eksempel etter leggetid, så kan du bare pinge pcen deres. Det finnes mange forskjellige verktøy for å overvåke et nettverk. Et knippe av gratis programmer finner du her: http://www.snapfiles.com/Freeware/network/fwnetmoni.html Look@LAN er et eksempel Dersom du vil overvåke hva de gjør på nettet, så er det en helt annen sak. Endret 18. oktober 2006 av kakkle
Chakl Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har to jenter som sniker seg på nettet med sine bærbare når de ikke har lov. Fins det noe program eller måte jeg kan overvåke dette med fra min stasjonære? 7100121[/snapback] Har ikke routeren din sånn "log funksjon" ? Du kan jo stille på routeren slik at bestemte iper og mac-adresse ikke har tilgang på visse tider, hvis routeren din støtter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå