Colin Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som vet om dette lar seg slå på, og i så fall hvordan?
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 tror du må skru det på i driverene, det gjorde jeg og har ikke tenkt på det siden. altså, jeg vet ikke om det fungerte, men jeg får ikke vertical tears lenger
albions Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 tror du må skru det på i driverene, det gjorde jeg og har ikke tenkt på det siden. altså, jeg vet ikke om det fungerte, men jeg får ikke vertical tears lenger 7097656[/snapback] Hva er det egentlig V.Sync gjør.
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Den synkroniserer tegningen av bildet på monitoren med ferdige bilder fra skjermkortet. Dvs. skjermkortet vil kun levere hele bilder til skjermen, og ikke begynne å rendre nytt bilde midt i, noe som resulterer i tydelige "tearing" effekter hvis du roterer kameraet fort osv. For folk som vil ha bra bildekvalitet, så er Vsync et must. For folk som bare vil ha maks fps (mer enn monitoren støtter) og ikke bryr seg om tearing, så har de Vsync av. Selv har jeg aktivert "Vsync Always On" i driveren, slik at programmene ikke kan slå den av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå