Dreambox Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) hei ser det er forskjellige tråder ang ra2, ingen av dem fører fram, kun litt info her, og litt der. kanskje dette kan bli en felles tråd. Problemet til mange er at de ikke får installert spillet. Menyen hvor man kan installere kommer fram, og når man trykker installasjon, så kommer den fine feilmeldingen opp. setup.exe har en feil, og må lukkes. beklager det inntrufne. Har lest om dette problemet på flere sider, også engelske sider, hvor forslagene til løsningen har vært mange. Noe som har virket for enkelte er høyreklikke ikonet setup, og autorun gå til komp og trykke win95. for mange andre virker ikke den metoden, og spørsmålet er hvorfor? tingene som jeg har prøvd er flere. justert ned skjermoppløsningen, prøvd alle de komp som er oppgitt som valg. har også kopiert cden til maskinen, uten at noe av det har hjulpet. har også lastet ned noe jeg fant som het win fix, men den fungerer bare etter at man har installert spillet. at det kan være noe feil med setup filen, har jeg testet ut, og det er det ikke. har prøvd seks forskjellige cder, for å være sikker på at jeg ikke begynner å skrive kun fordi spillet er ødelagt Kan noen som virkelig vet masse om pc, og operativsystemer lese litt, og kanskje komme med gode ideer? Spillet er jo ikke så gammelt, at det ikke skal kunen brukes på win xp. vet at det kan finnes en løsning der ute. kommer det et innlegg her, med fasit til problemet, finnes det mange hundre mennesker i verden, som vil bli takknemmelig. Endret 17. oktober 2006 av Dreambox
Ueland Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Fint om du først kan avklare om det er snakk om Red Alert 1 eller Red Alert 2, siden du skriver RA1 et sted og RA2 et annet sted..
Dreambox Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Fint om du først kan avklare om det er snakk om Red Alert 1 eller Red Alert 2, siden du skriver RA1 et sted og RA2 et annet sted.. 7092891[/snapback] er ra 2 det er snakk om. beklager at jeg skrev feil
Balle Klorin Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Fulgte ikke RA2 med i C&C the first decade? Er det samme problem der ?
Den Polse Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde samme problemet med installasjonen, det som hjalp for meg var å installere SafeDisc så funka installasjonen fint. Nå har jeg et annet problem når jeg prøver å spille Yuri's revenge at når jeg prøver å loade et map, både skirmish og campain så fryser spillet når loadingen har kommet til ca 30%. Har ikke oppdatert det noe videre, skal prøve det og se om det løser noe. Spilt masse RA2 på winxp maskiner før og aldri hatt noen problemer bortsett fra det idiotiske IPX standarden som brukes for å spille over nettverk som alltid ender med en masse knot for at alle pcene skal finne hosten av et game.
Den Polse Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Da har jeg oppdatert både RA2 og Yuri, Yuri funker fortsatt ikke og RA2 lagger noe sinnsykt hver gang noe skjer, som f. eks bygger noe, ødelegger noe el. Helt ubrukelig. Skikkelig irritert nå, spilt noe C&C3 i påsken og er temmelig lei og så frem til litt RA2 Yuri's revenge som jeg ikke har spilt på lenge. *Edit: Helvette som jeg hater EA games og den elendige oppfølgningen de har på spillene sine og enda mer sidene deres som kun prøver å få deg til å signe opp for medlemsskap etc istedet for å faktisk tilby ordentlig tech support. Reinstallerte RA2 uten Yuri's revenge og nå funker ihvertfall RA2 som det skal. Endret 11. april 2007 av Den Polse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå