m0zzdart Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 når man skal ha et bilde på en hjemme sie eller noe så skriver man jo IMG men hva skriver man for video da? Takker
Iris_L Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 når man skal ha et bilde på en hjemme sie eller noe så skriver man jo IMG men hva skriver man for video da? Takker 7088453[/snapback] Du må jo laste opp videoen vil jeg tro Dette kan gjøres på tinypic.com eller photobucket.com om ikke filene er for store.
m0zzdart Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 når man skal ha et bilde på en hjemme sie eller noe så skriver man jo IMG men hva skriver man for video da? Takker 7088453[/snapback] Du må jo laste opp videoen vil jeg tro Dette kan gjøres på tinypic.com eller photobucket.com om ikke filene er for store. 7088602[/snapback] ikke slik jeg mener jeg har funnet en på youtube. åsså skal jeg ha den på en hjemme side. ala blink.no men hva skriver man da [/vid] url [/vid] er ikke helt sikker?
Iris_L Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 når man skal ha et bilde på en hjemme sie eller noe så skriver man jo IMG men hva skriver man for video da? Takker 7088453[/snapback] Du må jo laste opp videoen vil jeg tro Dette kan gjøres på tinypic.com eller photobucket.com om ikke filene er for store. 7088602[/snapback] ikke slik jeg mener jeg har funnet en på youtube. åsså skal jeg ha den på en hjemme side. ala blink.no men hva skriver man da [/vid] url [/vid] er ikke helt sikker? 7088614[/snapback] Da legger du inn feks. denne: <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er vell feilpostet? Støtter blink video?
m0zzdart Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Er vell feilpostet? Støtter blink video? 7091116[/snapback] ok. flytt dit da :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå