Gå til innhold

bra gaming pci kortet! 2,5k maks.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger hjelp til å finne et bra gaming pci kort... prisen burde ligge rundt 2,5k men for all del, bare kom med dyrere hvis du veit om noen :yes:

Takker for all hjelp :thumbup:

Endret av Jvm14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg mener PCI ikke pcie. Blir for dyrt for meg å kjøpe nytt hovedkort,cpu,ram osv... hva med det beste kortet til hvilken som helst pris da, har fått et tilbud på en pakkke til 5k. Innebærer, amd 3800+ a2m. bra gaming kort, husker ikke akkurat nå. 1 gb kingston ram og asus hovedkort.

Burde jeg går for dette?

Men jeg trenger også en bærbar pc til jeg skal begynne å studere. (sry for at jeg bringer personlige ting inn assa)

Hva burde jeg velge pc oppgradering eller bærbar pc??

FOR ET DILEMMA!!!! :(

Skrevet
Vel jeg mener PCI ikke pcie. Blir for dyrt for meg å kjøpe nytt hovedkort,cpu,ram osv... hva med det beste kortet til hvilken som helst pris da, har fått et tilbud på en pakkke til 5k. Innebærer, amd 3800+ a2m. bra gaming kort, husker ikke akkurat nå. 1 gb kingston ram og asus hovedkort.

Burde jeg går for dette?

Men jeg trenger også en bærbar pc til jeg skal begynne å studere. (sry for at jeg bringer personlige ting inn assa)

Hva burde jeg velge pc oppgradering eller bærbar pc??

FOR ET DILEMMA!! :(

7088299[/snapback]

Hvordan har du greid å finne et hovedkort som støtter AM2 og ikke PCI-E? Har ikke sett de jeg. Undersøk nærmere!

Vet ikke hva a2m er, men CPU indikerer enten sokkel 939 eller AM2.

Har du en lenke til pakken/evt hovedkortet?

Skrevet (endret)

Beklager evu.skrive feil, hadde det ganske travelt når jeg skulle skrive det...

selvfølgelig mener jeg am2 :blush: Det tilbudet jeg har fått, er da sånn at jeg får PCIe. glemte å skrive det :ermm: Som sagt jeg hadde dårlig tid.

Ja jeg mener agp. Har ikke helt forstått det her med hovedkort og skjermkort, så det er derfor jeg spørr her... Rett meg hvis jeg har feil så langt ;)

Dette er tilbudet jeg fikk for sånn ca 5k

1x Asus M2N-E nForce 570 hovedkort

1x Kingston 1Gb 533mhz DDR2 minne

1x Gainward 7600 PCIe 256Mb 1,4ns grafikkort

1x AMD Athlon 64 AM2 X2 3800+ CPU

Pris fra PCStyling vil være 4.880- + 120 i frakt/oppkrav

Det er dette eller bærbare pc

Endret av Jvm14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...