Gå til innhold

Office beta fra PC World

meankanin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har installert Office beta som kom med PC World når man abonnerer... noen andre som har gjort det?

Er det bare hos meg, eller funker ikke product key som ble levert med? Får en kjekk liten feilmelding, "a" is not a valid character in a Product Key. :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo lenge siden den utgaven nå, da... :p Produktnøkkelen er feil, ja. Det stod en notis om det både i utgaven etter og på forsiden av nettutgaven en god stund. Nå brukte jeg en god stund på å lete rundt på IDG.no etter den, men uten hell. Der var det iallfall en link til et sted på Microsofts hjemmesider hvor du kan hente fungerende produktnøkkel. Søk litt etter det, så finner du det nok. : )

Skrevet

løst:

sendte en mail til PC World, som sa jeg måtte kontakte MS. Måtte betale $1.50 for å laste ned beta for å få en ny key som faktisk virket.

Irritendende at et datablad leverer programvare som ikke virker. :hrm:

Skrevet (endret)
løst:

sendte en mail til PC World, som sa jeg måtte kontakte MS. Måtte betale $1.50 for å laste ned beta for å få en ny key som faktisk virket.

Irritendende at et datablad leverer programvare som ikke virker.  :hrm:

7094761[/snapback]

Vel, som jeg sa, jeg fant en link på nettsiden deres til et sted hos Microsoft hvor jeg fikk tak i fungerende nøkkel - gratis. Og de beklaget jo at det skjedde. De gjør ikke det her regelmessig, vet du. Du er bare alt for sent ute.

Endret av Dommedagsprofet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...