Driving-Jimmy Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei har prob. med den stasjonære dataen min. den begynte smått for ett par dager side med å skru seg av og på om kveldene, men nå er jeg heldig om jeg klarer å sitte i 3 kvarter. dataen bare rebooter uten forvarsel...den henger seg opp i 30 sec og skjermene blir svarte, er det noen som kan hjelpe meg? Endret 16. oktober 2006 av Driving-Jimmy
supertine Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hei har prob. med den stasjonære dataen min. den begynte smått for ett par dager side med å skru seg av og på om kveldene, men nå er jeg heldig om jeg klarer å sitte i 3 kvarter. dataen bare rebooter uten forvarsel...den henger seg opp i 30 sec og skjermene blir svarte, er det noen som kan hjelpe meg? 7079907[/snapback] Det skjedde med naboen min noen ganger.. Til slutt funka den ikke, og hun hadde visst hatt noen støvbranner inni pc. Sjekk om det er masse dritt inni der..
el-thorre Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Mest sannsynlig er støvoppsamling som resulterer i overoppheting, som igjen resulterer i reboot. Prøv litt luft på boks Mvh Lars Thore
Driving-Jimmy Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 ok...takk skal prøve...hvis ikke kommer jeg tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå