Dofty Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) ang. Emnetittel: Det er ikke skrivefeil, jeg fikk ikke plass til en "R". jeg har kjøpt meg trådløs kontrollerer til Xbox 360'n min og lurer fælt på om det går ann å bruke oppladbare batterier istedet for å bruke masse penger på batterier. Batteriene er av typen Mignon 1.2V Ni-MH, funker det? Ja, jeg skal kjøpe Play & Charge Kit EDIT: Sett inn to nye AA-batterier (LR6) med den positive (+) og den negative (-) enden plassert som vist på undersiden av batteripakken. For best ytelse anbefales det ikke å bruke oppladbare AA-batterier. hva "mister" man av ytelse da? http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/...scontroller.htm Endret 15. oktober 2006 av Dofty
AlfSimen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Angående ytelse vil det vel si at man ikke vil kunne spille så lenge på en oppladning som med vanlige batterier. Hvis du kjøper "play'n'charge" får du jo med et Ni-MH oppladbar battery-pack, så da er det jo ikke noe å bekymre seg over lenger. Det holder jo lenge av gangen!
Dofty Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 så jeg bør ikke være redd for overoppheting og slikt? det står i manualen at man ikke skal bruke annet enn Alkaline-batterier(type, ikke merke).
Zappza Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Tull og fjas. Det eneste minuset med oppladbare batterier, er som AlfSimen sier, at du får mindre batteritid med mindre du bruker batterier med en kapasitet på 2000 mAh+ Bruker selv oppladbare batterier på 1300 mAh, og det funker kjempebra
Wubbable Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Så vidt jeg vet gir oppladbare batterier 1.2 volt, men vanlige batterier gir 1.5... Aldri helt forstått det der med amper, snakk volt, så forstår jeg :!:
Zappza Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Njaaa, batteriene virker i Discman, Fjernkontroll og alt annet, ser ikke helt grunnen til hvorfor de ikke skulle virke i teorien. Og i Praksis virker de iallefall
Nonsens Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg bruker oppladbare 1.2V fra Clas Ohlson til mine håndkontrollere. Funker helt fint og jeg bytter/lader vel annenhver uke eller noe. Lader + 4 batterier kostet vel 149,- eller noe sånt. Endret 15. oktober 2006 av Nonsens
This is Thomas Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Det er ikke noe problem i det hele tatt og bruke oppladbare batterier, er som sagt bare hvor lenge du kan spille på de som er forskjellen. Er slett ikke skadelig for kontrollen.
Dofty Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Skal kjøpe Play & Charge Kit idag hvis Elkjøp eller EB Games har det til 149,-. Jeg prøvde oppladbare batterier igår og det funket fint, men som sagt dårlig batteri levetid.
cbs77 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Er det noen som har prøvd disse batteriene? Virker veldig praktisk. Slipper å drasse rundt på lader i tillegg. http://www.usbcell.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå