Tazic Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 har skins men når jeg bruker den så hører jeg bare lyden men ser ikke det spesielle med skinsen. Hvett Noen hvorfor?
Sk0rpio Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 har skins men når jeg bruker den så hører jeg bare lyden men ser ikke det spesielle med skinsen. Hvett Noen hvorfor? 7072856[/snapback] Fordi at du kanskje hae lagt det inn feil , eller noe sånt , make sure du legger dem inn i rette mapper osv da gav deg jo en beskrivelse om hvor dem skulle ligge
Tazic Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 har skins men når jeg bruker den så hører jeg bare lyden men ser ikke det spesielle med skinsen. Hvett Noen hvorfor? 7072856[/snapback] Fordi at du kanskje hae lagt det inn feil , eller noe sånt , make sure du legger dem inn i rette mapper osv da gav deg jo en beskrivelse om hvor dem skulle ligge 7072858[/snapback] Har ikke pipling ka eg ska gjer
Sk0rpio Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 har skins men når jeg bruker den så hører jeg bare lyden men ser ikke det spesielle med skinsen. Hvett Noen hvorfor? 7072856[/snapback] Fordi at du kanskje hae lagt det inn feil , eller noe sånt , make sure du legger dem inn i rette mapper osv da gav deg jo en beskrivelse om hvor dem skulle ligge 7072858[/snapback] Har ikke pipling ka eg ska gjer 7072861[/snapback] får bare nøye deg med svara du får fra forumet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå