Locci Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Heisann, jeg har et mindere iriterendes problem når jeg spiller i singel player. Musa og tastaturet henger seg selv om spillet flyter fint videre, har tilogmed prøvd og forrandre på grafikk oppsettet for og se om det hjelper noe. Da spille pcn jeg har er mere en solid nok til og kjøre BF2 så tviler jeg sterkt på at det er der problemet ligger, sitter også på de siste driverene fra ATI og div andre komponenter.
Dwagon Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 når det henger seg, er det som om du fortsetter med det du gjorde rett før det hang seg, som for eks, du gikk framover og skjøt mot noe, så plutslig ble det full auto og du får ikke lov å bevege deg.
Locci Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jau, som jeg sa spille flyter videre og kontrollene henger. Det virker som om hovedkortet blir floodet med kommandoer for det begynner og pipe på samme måten som om man skulle trykket på alle tastene samtidig. Endret 15. oktober 2006 av Loc Dogg
Feltherre Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde det problemet,greide å fikset de med å reinstllerte spillet
Locci Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Hadde det problemet,greide å fikset de med å reinstllerte spillet 7075272[/snapback] Testa det..Men det funka ikke.
Feltherre Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hadde det problemet,greide å fikset de med å reinstllerte spillet 7075272[/snapback] Testa det..Men det funka ikke. 7078767[/snapback] Rare greier.
Locci Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Rare greier. 7080978[/snapback] Du sier ikke det
burpen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har også samma problem! Installerte spillet på nytt etter at jeg formaterte harddisken, og har det helt likt. Jeg har bare spilt på nett, men det er ikke lagging. Piper her også hvis jeg trykker for mye.
Locci Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Altså det er ikke snakk om lag, sitter med 50fps+ og alt flyter som bare det.. Men tastaturet og musa slutter og respondere å låser seg på den siste komandoen som er gitt, dette skjer selv om jeg bare bruker en tast "W for eksempel" og styrer rundt med musa.
burpen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen som har noe forslag til hva vi kan gjøre? Jeg spiller forresten på en tundra 1557. Hadde ikke problemer med dette før formateringa. Noen som vet hva problemet er? Går jo nesten ikke ann å spille ei gang.
Locci Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Bumper denne i et forsøk i og få et svar
Dwagon Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 oooh hvilken mus har du? Om du bruker en Razer mus så kan det være driverne Jeg hadde Razer Copperhead og samme problem, musa døde så jeg skaffet en G5, fjernet alt av razer drivere og la inn logitechs driver osv.. null lagg og problemer i bf2 lenger.
Locci Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 oooh hvilken mus har du? Om du bruker en Razer mus så kan det være driverne Jeg hadde Razer Copperhead og samme problem, musa døde så jeg skaffet en G5, fjernet alt av razer drivere og la inn logitechs driver osv.. null lagg og problemer i bf2 lenger. 7132112[/snapback] Nope har ikke den
burpen Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hmmm. Jeg har jo også som sagt samma problem. Men har funnet ei "løsning" på det. Jeg har ødelagt lydutganga på pcen, og i den sammenheng så kjøpte jeg meg det billigste usb-lydkortet jeg kunne finne. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308905 Da begynte battlefield å henge igjen med tastatur og mus. Så når jeg ikke spiller med usb-lydkortet, så henger det ikke. Kan det ha noe med å si at musa også er usb, og at det kan "kræsje" eller noe med lydkortet? Er det noe å gjøre med det? Nå må jeg jo spille på de utorlig dårlige pc-høyttalerene...
Locci Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 hmmm. Jeg har jo også som sagt samma problem. Men har funnet ei "løsning" på det. Jeg har ødelagt lydutganga på pcen, og i den sammenheng så kjøpte jeg meg det billigste usb-lydkortet jeg kunne finne. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308905Da begynte battlefield å henge igjen med tastatur og mus. Så når jeg ikke spiller med usb-lydkortet, så henger det ikke. Kan det ha noe med å si at musa også er usb, og at det kan "kræsje" eller noe med lydkortet? Er det noe å gjøre med det? Nå må jeg jo spille på de utorlig dårlige pc-høyttalerene... 7325664[/snapback] Du bruker vel ikke ATItools?
Snerk Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Har akkurat samme problem med tastene henger seg opp, og høy pip engang iblant, i single player i bf2142. Veldi irriterende. Det hender også noen ganger i multiplayer men ikke så ofte. Jeg spiller med headsett på så det høye pipet blir ekstremt høyt i headsettet. Utrolig skremmende når det skjer. Har også testet reinstall, og ingen effekt av det. Men er ikke så stort problem siden jeg aldri spiller singleplayer, men irriterende når det skjer i multiplayer da. Håper neste patch fikser det....
Locci Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Har akkurat samme problem med tastene henger seg opp, og høy pip engang iblant, i single player i bf2142. Veldi irriterende. Det hender også noen ganger i multiplayer men ikke så ofte. Jeg spiller med headsett på så det høye pipet blir ekstremt høyt i headsettet. Utrolig skremmende når det skjer. Har også testet reinstall, og ingen effekt av det. Men er ikke så stort problem siden jeg aldri spiller singleplayer, men irriterende når det skjer i multiplayer da. Håper neste patch fikser det.... 7327276[/snapback] som jeg spurte over, bruker du/dere ATItools?
burpen Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Har akkurat samme problem med tastene henger seg opp, og høy pip engang iblant, i single player i bf2142. Veldi irriterende. Det hender også noen ganger i multiplayer men ikke så ofte. Jeg spiller med headsett på så det høye pipet blir ekstremt høyt i headsettet. Utrolig skremmende når det skjer. Har også testet reinstall, og ingen effekt av det. Men er ikke så stort problem siden jeg aldri spiller singleplayer, men irriterende når det skjer i multiplayer da. Håper neste patch fikser det.... 7327276[/snapback] som jeg spurte over, bruker du/dere ATItools? 7327281[/snapback] Bruker? Vet ikke helt Jeg har det på maskinen ja. Hvordan "bruker" man det? hehe
Snerk Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 ATItools, hva er det? Tror ikke jeg bruker det.. Men jeg bruker ATI catalyst control center.
Locci Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Mkey, for etter at jeg avinstalerte ATItools fra maskina mi så ble problemet helt borte hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå