PHdZ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hei, har lasta ned Need for Speed Most Wanted frå gamer.no sine servarar. Men nå eg har unzipa den og AutoRun.exe er starta og EULAen (er det det det heiter (hehe, 3 x det)) er godkjent for eg denne meldinga: Installation cannot continue because this game reguires DirectX 9.0c or higher to be installed on your system.You can download the latest version of DirectX here: http://www.microsoft.com/windows/directx Eg veit frå før eg har DirectX 9.0c og eg prøvde til og med å innstalere den på nytt fra nemlig den linken. Men etter ein liten omstart var akkurat det samme problemmet der fortsatt. Eg veit eg tidliggare har hatt demoen til NFSMW på pc-en min og da fungerte. Nokon som veit svaret på problemmet mitt?
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hadde samme problem, kopierte filene selv rett og slett. Install var føkka for min del. Du kan jo prøve det hvis du vet hva du gjør da.
PHdZ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Hadde samme problem, kopierte filene selv rett og slett. Install var føkka for min del. Du kan jo prøve det hvis du vet hva du gjør da. 7070078[/snapback] Er det berre å pakke ut 0compressed.zip?
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Min mappe ser slik ut og spillet funker fint: (Husker ikke hva jeg gjorde, men ja vil tro det)
PHdZ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Det er jo NFSU2 men jaja, eg pakka iallfall ut 0compressed.zip, da funka det ikkje men så la eg inn speedDemo.exe fila og det funka . EDIT: Og BTW, takk . Endret 14. oktober 2006 av PHdZ2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå