hasuwest Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Heisann. Jeg leter etter noe ala en HTTP-Tunell Klient eller annet som gjør at jeg kan spille World of Warcraft her jeg er nå. Alle porter er sperret utenom de MSN og nettlesere bruker. Har prøvd HTTP-Tunel Client med SocksCap V2, og det fungerer greit men får sinnsyk ping(oppmot 10k). Er det noen annen måte evt. en annen adresse jeg kan koble HTTP-Tunel Clienten opp mot for å få en bedre responstid? Takk for svar.
-Teddy- Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Med fare for å semi-hijacke tråden: Hvordan gjør man slikt? Jeg skulle f.eks gjerne brukt IRC noen ganger på skolen, men portene er blokkert.
NitRam Den Gale Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Denne kan kanskje være av interesse. Jeg har aldri gjort det, men det burde være mulig å kjøre internett tilkoblingen din hjemme over VPN (via en åpen port) slik at du egentlig bruker din egne ADSL linje når du surfer (f.eks. på skolen etc.)
-Teddy- Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan brukes dette programmet? Har fått satt det opp, men fatter ikke helt hvordan jeg f.eks skal kunne bruke IRC gjennom http tunnel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå