Gå til innhold

Erstatning fra MPX-er Cinet HomeBook 1300 bra?

lucky666

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En kamerat har hatt utrolig mye trøbbel med en MPX Notebook KN1,som han kjøpte i juli ifjor.Den har vært inne på Infocare fire ganger og skiftet det meste i pcen.Det verste er vel at han har vært uten pc tilsammen ca 3 mnd. på vel et år.

Når han nå tok kontakt med MPX,etter atter å ha fått trøbbel med nevnte pc,har han endelig fått tilbud om ertatnings pc.Det er en Cinet HomeBook 1300 .Det han lurer på er om dette byttet er et greit.Får han ca det samme igjen i form av ytelse og kvalitet som han i utgangspunktet hadde,hvis man ser bort fra problemene han har hatt med Notebook?

Endret av lucky666
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter så mange reparasjonsforsøk, så har han vel rett til å heve kjøpet. Så hvis Cinet HB 1300 er det beste MPX tilbyr som erstatning, så hadde jeg heller hevet kjøpet og dermed fått tilbakebetalt det MPX Notebook KN1-en kostet. Man får ganske mye snacks for 12400,- :)

EDIT: leif

Endret av Nichlas
Skrevet

Ja, det er ikke noe problem - det var i hvert fall ikke det for meg da jeg var i samme situasjon som kameraten din. Min PC var inne til rep støtt og stadig, men jeg ble til slutt lei og kontaktet Forbrukerrådet. Der fikk jeg klar beskjed om at jeg hadde full rett til å heve kjøpet på min nesten to år gamle laptop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...