Gå til innhold

Hjelp med account-info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg WoW, yahoo!

Men så får jeg bare beskjed om at brukernavnet er feil.

Jeg tok screenshot av account-ifoen når jeg registrerte meg, så det er da riktig brukernavn. :hmm:

Er det noen andre her dette har skjedd med?

Har fått beskjed om å kontakte Blizzard, men hvor/hvordan?

Vil ikke ringe hvis jeg kan unngå det :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blizzard får du tak i igjennom wow.europe.com sine sider, velg support nede på menyen til venstre. der kan du både rnde blizzard sitt norske kontor eller kontakte de på e-mail.

merk at med brukernavn og slik så kan det ta litt tid før det oppdaterer seg på nettet, og det er case-sensitivt. dvs at:

Bollegutt

bolleGutt

og

BOLLEgutt

er tre forskjellige brukernavn, mener jeg.

Skrevet

vet hva case-sensitive er :)

men så det kan bare hende at det tar litt tid før jeg får spilt det etter at jeg har registrert meg?

Skrevet
vet hva case-sensitive er :)

men så det kan bare hende at det tar litt tid før jeg får spilt det etter at jeg har registrert meg?

7058638[/snapback]

du skal kunne spille med en gang etterpå

Skrevet
nei DaXon, det kommer ann på pågang til serveren. men i dag skulle det gå fint. på launch dagen husker jeg at jeg ar nødt å vente 6t før jeg fikk meg inn

7060136[/snapback]

å :S jeg kom inn med en gang jeg gjorde det samme gjorde dama mi når hu begynnte

Skrevet
blizzard får du tak i igjennom wow.europe.com sine sider, velg support nede på menyen til venstre. der kan du både rnde blizzard sitt norske kontor eller kontakte de på e-mail.

merk at med brukernavn og slik så kan det ta litt tid før det oppdaterer seg på nettet, og det er case-sensitivt. dvs at:

Bollegutt

bolleGutt

og

BOLLEgutt

er tre forskjellige brukernavn, mener jeg.

7058566[/snapback]

Brukernavnet hverken ved Login på WoW-Europe eller ingame er CaSe SenSitiVity, så det går nok bra.

Skrevet

Jeg må bare få sendt en mail til Blizzard, er det noen som har e-mailadressa deres?

Det virker som om jeg må oppgibrukernavn + litt annen personlig info for å få sendt en mail.

Noen som kan hjelpe meg med dette her da?

Skrevet

og med "hjelpe meg med dette..." så mener jeg hjelpe meg med e-mail adressa jeg skal sende til :)

Har seg slik at jeg har lyst til å få spilt litt WoW når jeg har kjøpt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...