Veta Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Har akkurat kjøpt meg WoW, yahoo! Men så får jeg bare beskjed om at brukernavnet er feil. Jeg tok screenshot av account-ifoen når jeg registrerte meg, så det er da riktig brukernavn. Er det noen andre her dette har skjedd med? Har fått beskjed om å kontakte Blizzard, men hvor/hvordan? Vil ikke ringe hvis jeg kan unngå det
DeadbeaT Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 blizzard får du tak i igjennom wow.europe.com sine sider, velg support nede på menyen til venstre. der kan du både rnde blizzard sitt norske kontor eller kontakte de på e-mail. merk at med brukernavn og slik så kan det ta litt tid før det oppdaterer seg på nettet, og det er case-sensitivt. dvs at: Bollegutt bolleGutt og BOLLEgutt er tre forskjellige brukernavn, mener jeg.
Veta Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 vet hva case-sensitive er men så det kan bare hende at det tar litt tid før jeg får spilt det etter at jeg har registrert meg?
DaXoN Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 vet hva case-sensitive er men så det kan bare hende at det tar litt tid før jeg får spilt det etter at jeg har registrert meg? 7058638[/snapback] du skal kunne spille med en gang etterpå
DeadbeaT Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 nei DaXon, det kommer ann på pågang til serveren. men i dag skulle det gå fint. på launch dagen husker jeg at jeg ar nødt å vente 6t før jeg fikk meg inn
DaXoN Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 nei DaXon, det kommer ann på pågang til serveren. men i dag skulle det gå fint. på launch dagen husker jeg at jeg ar nødt å vente 6t før jeg fikk meg inn 7060136[/snapback] å :S jeg kom inn med en gang jeg gjorde det samme gjorde dama mi når hu begynnte
ugotabanana Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 blizzard får du tak i igjennom wow.europe.com sine sider, velg support nede på menyen til venstre. der kan du både rnde blizzard sitt norske kontor eller kontakte de på e-mail. merk at med brukernavn og slik så kan det ta litt tid før det oppdaterer seg på nettet, og det er case-sensitivt. dvs at: Bollegutt bolleGutt og BOLLEgutt er tre forskjellige brukernavn, mener jeg. 7058566[/snapback] Brukernavnet hverken ved Login på WoW-Europe eller ingame er CaSe SenSitiVity, så det går nok bra.
DeadbeaT Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 oo news. men nå når du sier det, og jeg sjekker. så er det jo ikke det -.-
Veta Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Jeg må bare få sendt en mail til Blizzard, er det noen som har e-mailadressa deres? Det virker som om jeg må oppgibrukernavn + litt annen personlig info for å få sendt en mail. Noen som kan hjelpe meg med dette her da?
Veta Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 og med "hjelpe meg med dette..." så mener jeg hjelpe meg med e-mail adressa jeg skal sende til Har seg slik at jeg har lyst til å få spilt litt WoW når jeg har kjøpt det.
Kalanthes Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 har kjøpt meg wow men... jeg har instalert men når jeg skal registrere meg kommer det opp at siden ikke svarer vet noen når den blir åpnet?
Rostad Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Den har kommet til noen allerede, men ikke oss som virkelig trenger den til og registrere oss
Veta Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Den er oppe for meg. Men er det noen som har noe å si sånn OnTopic? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå