Gå til innhold

Canon 100-300 L f5.6 og Tokina 28-70 f2.8. Priser?


Anbefalte innlegg

Ho ho ho.

 

Har ett par strøkne objektiver jeg muligens skal selge. Hva ville dere anslå for å være greie priser på disse??

 

Canon 100-300 L f5.6

 

En gammel men grom linse. Omtrent det eneste man kan få tak i brukt av L glass fra canon i store telezoomer som ikke blakker deg! Strøken optikk, noen få riper i hus. Gammeldags skyvezoom og ikke verdens raskeste og stille autofokus. MEN FY FAEN for en skarphet i bildene. Parkerer ALT annet av 75-300, 100-300 og lign jeg har prøvd innenfor rimelige prisgrenser til 20D og 350D.

Går brukt på Ebay for ca 350$ - 400$ pluss mva når man er heldig og finner dem.

 

 

Tokina 28-70 ATX Pro II f2.6 - 2.8 for canon

 

Strøken linse m meget gode lysegenskaper. Bygget som en tanks m metallhus. Optikk og hus perfekt. Kvalitetsmessig uhyre mye bedre enn billige serier fra canon, tamron og sigma. Skal du ha noe like bra eller bedre enn dette må du mye opp i pris tror jeg, L glass fra canon eller DX fra sigma.

Ligger ett stk nytt objektiv inne på ebay nå til ca 530$. Adorama har 1 brukt objektiv til ca 270$, dette er seff pluss mva

 

Hva kan jeg få for disse her hjemme på berget tror dere??

 

Evt interesserte kan sende en PM :) (kanskje ikke lov å reklamere med det her, men gidder ikke legge på bruktmarked da jeg ikke er 110% sikker på å selge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...