Goodall Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Er det bare meg eller er det forskjell på pc og playstation2 versjonen? testet det på playstation og der kunne man skru på skader og diverse, det for man jo ikke gjort på pc versjonen + at jeg synes alt var anderledes :???: er det noen andre som har noen meninger om dette?
Qrt_ Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 På demoen (PC) var det da med skader.. Ellers må det ha vært en grafikk-bug, for panseret på 911'n løsna i fronten. Fløy ikke helt opp, men så løst ut.. Men det stemmer at det er store forskjeller på PC og PS2 utgaven. [ Denne Melding var redigert av: Qrt_ på 2002-11-04 22:59 ]
spindle Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 PS2 utgaven er laget av en annen developer en den til XBOX & Gamecube, PC-versjonen er porta fra xbox. PS2 har ca flere 10 biler, et par gameplay ting, og bedre skade en pc-utgaven. Skadene på pc er ganske små og har ingen innvirkning på ytelsen... EA f***** up... [ Denne Melding var redigert av: spindle på 2002-11-05 01:50 ]
Goodall Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Tusen Takk for svarene, nå kjønner jeg hvorfor jeg ikke kjente igjen PS2 utgaven i forhold til PC utgaven, må desverre si at jeg synes PS2 utgaven var litt bedere da :sad:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå