Raijin Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg har problemer med å spille av DVD'er. Igår så jeg en DVD, men halvveis i filmen måtte jeg gå. Alt funket fint på dette tidspunktet. Da jeg kom hjem, ville jeg spole til det stedet jeg var kommet. Jeg så forresten DVD'en på min M1710 bærbar. Etter at jeg var ferdig med å spole hakket lyden voldsomt og også bildet litt. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg prøvde å restarte maskinen uten hell, reinstallere kodeken og spille av andre dvd'er. Det gikk heller ikke... Jeg klarer forsåvidt å kjøre avi filer som er brent på en DVD plate. Håper noen kan hjelpe meg, for dette er ganske irriterende. Vet ikke om dette er rett sted å poste heller, men det går vel under programvare? Jeg bruker media player classic til å spille av DVD. Men det gikk heller ikke med vanlig media player eller media center. Takker på forhånd for alle svar!
Raijin Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Ordnet det! For de som har samme problem, saa ordnet det seg da jeg gikk inn i kontrollpanelet, system, Device Manager. Gikk deretter paa Idekontrollere tror jeg det het, og avinstallerte Secondary IDE eller noe lignende og restartet maskinen. Deretter blir det visst installert en oppdatert ting som gjör at man benytter seg av en mer moderne form for overföring, tror jeg det var. Det funket ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå