Gå til innhold

Diablo II - Build eller "ikke" build?


Anbefalte innlegg

zeal/fanacitism(?) funker bra. Holy shock/zeal er og bra, men lightning immune monster er jo ikkje det store. Men en hammerdin trenger ikkje bra ting for å klare seg bra som xantir` sier, dette er nok den enkleste/beste builden i spillet, men eg syns det blir altfor kjedelig. Smite pala er bra i PvP, men mot monster så tar det lang tid dersom du ikkje skal ta bosser.

 

Som necro så er skjeletter svært effektivt mot monster, men tror dette er det kjedeligste du kan begi deg utpå. Bone necro er bra i pvp, ikkje så bra i hell mot monster.

 

Skulle eg tatt noe av det der, så hadde det blitt en pala med holy shock tror eg, dette er det gøyeste av det eg har nevnt :)

 

 

Eller som et bra motangrep mot SissiSorc (MeSa) - summon druid :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zeal/fanacitism(?) funker bra. Holy shock/zeal er og bra, men lightning immune monster  er jo ikkje det store. Men en hammerdin trenger ikkje bra ting for å klare seg bra som xantir` sier, dette er nok den enkleste/beste builden i spillet, men eg syns det blir altfor kjedelig. Smite pala er bra i PvP, men mot monster så tar det lang tid dersom du ikkje skal ta bosser.

 

Som necro så er skjeletter svært effektivt mot monster, men tror dette er det kjedeligste du kan begi deg utpå. Bone necro er bra i pvp, ikkje så bra i hell mot monster.

 

Skulle eg tatt noe av det der, så hadde det blitt en pala med holy shock tror eg, dette er det gøyeste av det eg har nevnt :)

 

 

Eller som et bra motangrep mot SissiSorc (MeSa) - summon druid :cool:

7184903[/snapback]

 

 

Summondruid ja? Koselig i duell og med crappy pc!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...