Nastro Azzurro Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Haha, ja mario kart EIDE på n64! har ikke tall over hvor mange dager vi satt en hel gjeng og spilte det multiplayer!
PureChaos Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Etter å lese denne tråden skal jeg fyre opp i min gamle N64. Sees om noen timer
Seian Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Er ikke meninga å dempe ned moralen her, men Goldeneye er ikke så artig nå som det var for mange år siden. For all del, ikke at følelsen av nostalgi ikke dukker opp, men det er ikke noe jeg sitter med mer enn et kvarter, for å si det sånn . Akk, husker Frigate-levelen (båt greian) var så morsom, og at min frustrasjon over at man ikke kunne plukke opp to sånne våpen for å få dual-wield aldri gikk over.
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Skal man spille goldeneye, må det være ORGINALEN, og det må spilles på N64 med en orginal N64 kontroller=) Spilte dette spillet til døde ;P var en racer på multiplayer =) Du kan jo seff spille perfect dark, som kommer fra samme produsentene =) Men om det finnes et spill som kan matche goldeneye, det tviler jeg vel på. 7153822[/snapback] kunne ikke vært mer enig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå