Gå til innhold

X-530 og skraping/skuring.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk meg et lite støkk i går, helt ute fra det blå begynte mitt Logitech X-530 sett å lage en høy skure/skrape lyd. Lyden forsvinner om man justerer styrken til midten, men om volumet er helt på bunn eller topp kommer lyden fram. Prøvde først å restarte PC-en samt legge inn nye drivere til lydkortet, uten suksess. Deretter trakk jeg ut mini-jack pluggene fra lydkortet, da ble de stille. Satt de så i igjen mens PC-en var avskrudd (helt avskrudd - Ingen strøm), da kom støyen igjen. Prøvde deretter med 2 andre lydkort med samme resultat. Mistenker at høytallerene plukker opp noe forstyring - har lest at X-530 er kjent for å plukke opp FM frekvenser.

 

Dette kom som sagt fra det blå, derfor håper jeg det kan fikses uten service..

 

tusen takk for svar :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Fikk meg et lite støkk i går, helt ute fra det blå begynte mitt Logitech X-530 sett å lage en høy skure/skrape lyd.  Lyden forsvinner om man justerer styrken til midten, men om volumet er helt på bunn eller topp kommer lyden fram.  Prøvde først å restarte PC-en samt legge inn nye drivere til lydkortet, uten suksess.  Deretter trakk jeg ut mini-jack pluggene fra lydkortet, da ble de stille.  Satt de så i igjen mens PC-en var avskrudd (helt avskrudd - Ingen strøm), da kom støyen igjen.  Prøvde deretter med 2 andre lydkort med samme resultat.  Mistenker at høytallerene plukker opp noe forstyring - har lest at X-530 er kjent for å plukke opp FM frekvenser.

 

Dette kom som sagt fra det blå, derfor håper jeg det kan fikses uten service..

 

tusen takk for svar :)

7031190[/snapback]

 

Jeg har også Logitech X-530 og tar inn FM frekvenser, men har ikke fått gjort noe med det. Det jeg tror er at du får det du betaler for :ermm:

Lenke til kommentar

Nå har beklagligvis feilen oppstått igjen. Var ca rett etter jeg hadde snakket i mobiltelefonen. Ser ikke ut som den forsvinner nå heller, for prøve samme metode som sist.. Men dette er vel egentlig mer enn god nok grunn til å sende produktet i retur?

 

Edit: Okai, dette er snodig. Lot de være avslått nå i 2min, nå er lyden borte. Skal også nevnes at jeg "kakka til" PC-en, men feilen har jo oppstått på andre maskiner også..

 

Edit2: Satt på musikk nå, da kom lyden igjen - Og så forsvant den 2 sekunder etterpå! Kan noen forklare meg hva som skjer?! :!:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...