Zolberg Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har en Honda SFX Sport (scooter).. Jeg har fått rusk i tanken d jeg fylte bensin, og scooteren ville så vidt gå fram igår.. Da jeg skulle ut å svi av litt bensin idag så skjedde det ingenting.. Den ville ikke starte! Det var faktisk ett blad som var i kannen som for ned i tanken.. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få bladet ut av tanken? Og hvordan jeg skal få scooteren til å starte? MVH: Zolberg Endret 8. oktober 2006 av Zolberg
X-Mode Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 hei hvis du tar av tanken og spyler den med van..og hvis du har ikke bensin filter så må du helt sikkert rense forgasseren..når det er gjort så er jeg helt sikkert at sfxen vil starte...
hølands_gutt Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 ville kanskje tømt takken først. og så vaska den grundig med vann. la den tørke en stund før du setter i bensinslanger osv. også fyller du bensin oppi tanken. da skal den funke fett igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå