Gå til innhold

gamepad funker ikke til fifa 07, men til NFMW.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skaffet meg fifa 07 for noen dager siden. Har også xbox 360, og en kontroller med ledning (usb). Jeg har instalert driver for den til pcn for en stund siden, og kontrollen funker til nfmw men ikke til fifa. Og nå finner jeg heller ikke cd'n me driveren på så får ikke instalert den på nytt heller. Noen som vet om løsning?

 

Takk for svar!

Endret av mstraum
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Skaffet meg fifa 07 for noen dager siden. Har også xbox 360, og en kontroller med ledning (usb). Jeg har instalert driver for den til pcn for en stund siden, og kontrollen funker til nfmw men ikke til fifa. Og nå finner jeg heller ikke cd'n me driveren på så får ikke instalert den på nytt heller. Noen som vet om løsning?

 

Takk for svar!

7027496[/snapback]

 

Lurer på akkurat det samme selv! har samma kontrol og leste dette i readme:

 

Xbox 360™ Controller for Windows® (driver installed must be version 6.0.5435.0, dated May 20th 2006, or later)

 

Når disse driverne selv ikke er å finne på microsoft sine sider kan man jo begynne å lure på hvor man finner de? Prøvd flere søk på google og uten hell. De jeg fikk når jeg lasta ned fra microsoft sin hardware side var datert 15.09.2005 versjon 6.0.5221.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...